piątek, 7 września 2012

Wieczory Chwały i Uwielbienia

BANER SPOTKANIA UWIELBIENIA kopia
W sobotnie wieczory zapraszamy na Wieczór Chwały i Uwielbienia. Tego dnia spotykamy się by wielbić Boga, by oddać Mu chwałę całym sobą, wspólną modlitwą, śpiewem i tańcem. Bądź razem z nami w trakcie tej duchowej uczty! Będziesz podniesiony, zainspirowany i gotowy by działać! Modlitwa uwielbienia, słuchanie Słowa Bożego, spotkanie z ludźmi którzy oddali życie Jezusowi Chrystusowi - będziesz nasycony! 

Oprócz uwielbienia i głoszenia Słowa Bożego planuje się modlitwę o przełom w życiu osób, które przyjdą na to wydarzenie.
Przyjdź i Ty i otrzymaj swój przełom!

 A wszelkie stworzenie, które jest w niebie i na ziemi, i pod ziemią, i na morzu, i wszystko, co w nich przebywa, usłyszałem, jak mówiło: Zasiadającemu na tronie i Barankowi błogosławieństwo i cześć, i chwała, i moc, na wieki wieków! (Apokalipsa 5, 13)


  • czas: ??? (sobota) 
  • godzina: ??? (19:30)
  • miejsce: kościół Najświętszego Imienia Maryi w Krakowie - Rakowicach
Zapraszamy! 

4 komentarze:

  1. Byłam dziś pod kościołem i nie była żadnego wieczoru uwielbienia :( Rozumiem,że to w powodu wielkiego postu a jechałam specjalnie z innej części Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ela, jak widać po znakach zapytania, wieczory uwielbienia jeszcze nie ruszyły, są cały czas w planach. Będzie zespół - będzie uwielbienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Tego dnia spotykamy się by wielbić Boga, by oddać Mu chwałę całym sobą..." sugeruje na czas teraźniejszy :) Może warto by ogłosić casting na ludzi do zespołu? Ja nie gram na żadnym instrumencie,ale moim znajomi może byliby zainteresowani. Z utęsknieniem czekam na sobotnie wieczory chwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z utęsknieniem czekam na te wieczory. Casting cały czas trwa. Jak masz jakichś muzycznych znajomych, to również na nich z utęsknieniem czekamy :)

    OdpowiedzUsuń